Tunaby

Alla inlägg under februari 2009

Av Annsofie - 14 februari 2009 10:07

Igår var min dotter och jag in på nästa röntgen av hennes mage så nu är det bara och vänta på resultatet av de båda röntgenundersökningarna.


Det har fötts två kullar med bebisar. En cuma kull rexpappa Emmicas Memory och cuymamma Samaraz AndroMega och det blev två stycken släthåriga bebisar. En av var sort. Och så har Tunaby Isor och Tellus blivit föräldrar till två stycken crestade cuytjejer.


Annars har jag hamnat i ett ekorrhjul som går väldigt fort just nu så det kommer inte bli så ofta jag får en stund över att skriva här. Men jag vet att det är bara för en period så då går det lättare. Det gäller bara att försöka prioritera vad som är mer eller mindre viktigt.


Jag ska vara med och starta upp en ny nationell organisation på jobbet fastän på annan ort där det är tänkt att 7 regioner ska samordna vissa gemensamma arbetsuppgifter samtidigt som vi håller på och ska bygga om på kontoret och två hundra personer  byta rum mitt i byggröran. Och så ska allt det vanligt fungerar också. Jag är inblandad i väldigt mycket av det här olika sakerna. 

Ovido - Quiz & Flashcards