Tunaby

Alla inlägg under augusti 2009

Av Annsofie - 28 augusti 2009 18:51

Har fått påminnelse att jag inte har bloggat på länge så då kanske det är dags att jag skriver lite.


Här händer det inte så mycket är igång och jobbar igen och då blir det inte så mycket tid över. Mina barn hostar och snorar och jag har fulltsjå och hålla mig undan för att förhoppningsvis försöka hålla mig någorlunda frisk eftersom nästa vecka är fullspäckad med möten och resor för jobbets del. Men som barn är så ska de naturligtvis sova i min säng så fort de får en chans fastän de är "stora".


Dottern flyttar på prov hemifrån från och med nästa helg. Det vill säga hon ska vara inneboende hos en tjejkompis en tid för att prova hur det är att stå på egna ben utan mamma. Och sedan får vi se om det blir egen lägenhet eller hur det blir, hon tycker det är läskigt och bli "stor" samtidigt som hon vill det. Då är det ju bra att hon får chansen och prova på att stå på egna ben tillsammans med en tjejkompis och då kan de ju hjälpa och stötta varandra.



Av Annsofie - 13 augusti 2009 10:44

Idag har Peek-a-boos Snapdragon och Tunaby Articuno blivit föräldrar. Tunaby Articuno har kommit hit för en kull. Det blev tjej, kille, tjej och en kille.

Ovido - Quiz & Flashcards