Tunaby

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Nya bloggen

Av Annsofie - 15 september 2009 21:07

Sjutton vad svårt det var och bestämma sig för vilka färger och färgkombinationer som är trevliga och lättlästa. Tycker inget känns bra just nu men det är väl bara och fortsätta och prova sig fram.


Dotterns flyttahemifrån projekt har inte gått så bra ännu. Hon sov borta två nätter innan hemlängtan blev för stor och hon sover hemma igen. Så det är ju tur att hon har möjlighet och göra detta provapåprojekt innan hon tar eventuellt steg ut i vida världen eller om det ska vänta ännu en tid.


För egen del så verkar det som om jag kommer att fortsätta fara och jobba på två olika orter fram till och med 1 april då det verkar som om allt det nya ska träda ikraft. Det är spännande att få vara med och starta något helt nytt även om det är slitigt. Det är bara och hålla tummarna för att det var värt allt slit i slutänden men det får framtiden utvisa. 


Nu ska jag pussa på mina små vänner en stund sedan är det dags och krama kudden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 5 juli 2010 20:26

Så då var marsvins SM över för den här gången och nu är det bara och vänta på NM i Eskilstuna. Hade en jättetrevlig helg tillsammans med många gamla och nya vänner.    Jag ställde ut fem marsvin två texeljuniorer, en cuy och två rexar. Av texelju...

Av Annsofie - 1 juli 2010 23:42

Äntligen semester i hela 5 veckor och jag ska bara lata mig. Nästan ingenting är inplanerat och det är så skönt. Det ända som är planerat är SM till helgen i Järbo med underbara marsvinsvänner.   Annars så tuffar allt på som vanligt här hemma. Ko...

Av Annsofie - 1 april 2010 10:01

Hej alla därute.   Vad ska man tro om denna dag en känd lurardag.     I dag är nya dagen för det nya Trafikverket. Vägverket och Banverket gick i graven igår samt att vissa delar av andra transportmyndigheter har slagits ihop till ett trafiks...

Av Annsofie - 14 mars 2010 09:18

Här rullar allt på som vanligt. Vi var på utställningen i Kungsgården i går och vi hade det jättetrevlig och fick uppleva något jättekul för oss. BERGATROLLET  TOG HEM EN BIS3 FÖR JENS OCH EN BIS5 FÖR DARREN MED 90 P C FRÅN BÅDA på sin rex Berga...

Av Annsofie - 6 januari 2010 14:21

Allt är bra här. Har varit till Kista och Husdjursmässan två gånger denna veckan. Första gången var i söndags då jag hade med mig två av cuyarna för att visa och prata om dessa djur. Sedan var jag tillbaka i tisdags när jag ställde ut två av mina eng...

Skapa flashcards