Tunaby

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Hemsidan

Av Annsofie - 31 oktober 2009 09:46

Håller på och försöker skapa en ny hemsida eftersom Geocities som jag har använt tidigare har lagt ner sin fria. Men tusan vilken tid det tar och försöka lära sig något nytt. Som mamma och vuxen så har då inte jag den tiden och sitta och hålla på några längre stunder åt gången och dessutom så ska datorn vara ledig och det är inte så vanligt med två ungdomar hemma. Men skam den som ger sig det blir oftast lite gjort varje dag på den nya sidan. Trodde jag hade kommit på en smart lösning men det fungerade inte alls men jag lär sig med tiden och så ska jag komma ihåg hur jag gjorde till nästa gång jag har den äran att få sitta vid datorn igen.


Annars så går allt i sin gilla gång här hemma. Har haft ledigt några dagar denna veckan och det har varit välbehövligt. I och för sig så har sonen haft ett gäng med kompisar hemma och de har setat och "lanat" dygnet runt i några dagar och haft jätteskoj. Och ju tröttare de har blivit destå mer har de skrattat. Till slut så har de somnat i en stor hög i soffan. Men det är lite drygt för mig som har sovrummet vägg i vägg med rummet som de har setat i. Det har inte blivit så mycket sömn men vad tusan de har haft kul och sova kan jag göra någon annan gång. Nu är i alla fall ordningen återställd så jag har fått sova några timmar ordentligt.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan är det städning åt mina små vänner som gäller.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 5 juli 2010 20:26

Så då var marsvins SM över för den här gången och nu är det bara och vänta på NM i Eskilstuna. Hade en jättetrevlig helg tillsammans med många gamla och nya vänner.    Jag ställde ut fem marsvin två texeljuniorer, en cuy och två rexar. Av texelju...

Av Annsofie - 1 juli 2010 23:42

Äntligen semester i hela 5 veckor och jag ska bara lata mig. Nästan ingenting är inplanerat och det är så skönt. Det ända som är planerat är SM till helgen i Järbo med underbara marsvinsvänner.   Annars så tuffar allt på som vanligt här hemma. Ko...

Av Annsofie - 1 april 2010 10:01

Hej alla därute.   Vad ska man tro om denna dag en känd lurardag.     I dag är nya dagen för det nya Trafikverket. Vägverket och Banverket gick i graven igår samt att vissa delar av andra transportmyndigheter har slagits ihop till ett trafiks...

Av Annsofie - 14 mars 2010 09:18

Här rullar allt på som vanligt. Vi var på utställningen i Kungsgården i går och vi hade det jättetrevlig och fick uppleva något jättekul för oss. BERGATROLLET  TOG HEM EN BIS3 FÖR JENS OCH EN BIS5 FÖR DARREN MED 90 P C FRÅN BÅDA på sin rex Berga...

Av Annsofie - 6 januari 2010 14:21

Allt är bra här. Har varit till Kista och Husdjursmässan två gånger denna veckan. Första gången var i söndags då jag hade med mig två av cuyarna för att visa och prata om dessa djur. Sedan var jag tillbaka i tisdags när jag ställde ut två av mina eng...

Ovido - Quiz & Flashcards