Tunaby

Alla inlägg under april 2010

Av Annsofie - 1 april 2010 10:01

Hej alla därute.


Vad ska man tro om denna dag en känd lurardag. 


 I dag är nya dagen för det nya Trafikverket. Vägverket och Banverket gick i graven igår samt att vissa delar av andra transportmyndigheter har slagits ihop till ett trafikslagsövergripande Trafikverk. Dagen har startat med ca 6500  kollegor i stället för 2800 som jag hade igår. Och dessutom har jag fått ett nytt jobb ska man våga tro på allt eller är det bara ett skämt. Men jag väljer att tro på det hela och hoppas att det ska bli väldigt bra även om det kommer att bli en väldigt massa förändringar för mig i framtiden någon gång när allt har fallit på plats. Eftersom in i det sista så har det kommit "bakslag" men det är ju "normalt" men jag ser i alla fall positivt på det hela.


För övrigt så rullar allt på med djuren. Som så många andra har haft det så har jag också råkat ut för en massa förluster och nästan inga kullar. Har dock fått en långhårskull jag som har slutat med långhår men jag kunde inte hålla mig utan har återfallit och skaffat en underbar texelhona från Malaxis som nu har fått sina bebisar efter en lånad hane av Darren. Det blev 3 st texlar 2 honor och 1 hane. Ena honan är golden/white och de andra är black.


Ha en bra dag alla därute och alla kvinns passa er för kvasten och katten eller så ses vi på Blåkulla.

Ovido - Quiz & Flashcards