Tunaby

Direktlänk till inlägg 8 september 2008

Lillhärad

Av Annsofie - 8 september 2008 21:19

Jag har just skickat in min anmälan till Lillhärad. Så nu är det bara och hålla tummarna för att det kommer och gå bra också på utställningen. Jag har anmält samma som till Valbo samt en rexkille från High Hat´s som heter Zoote.


 
 
Annie

Annie

9 september 2008 10:07

Tack Annsofie. Hade du ine skrivit detta inlägg hade jag glömt att anmäla.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Hannah

Hannah

9 september 2008 14:16

Ska också till Lillhärad dock utan marsvin eftersom jag inga har......men jag vill gärna träffa alla goa trevliga människor och kanske få chansen att klappa lite på nåt litet svin.......
Hur går det med fiskarna föresten, har de överlevt flytten?
kramis på dig

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annsofie

9 september 2008 22:51

Hannah vad kul och få träffa dig igen. Fiskarna växer och frodas. De mår jättebra med andra ord.

Annie vilken tur att du kom ihåg att anmäla djur till Lillhärad det hade blivit så tomt om du inte hade kommit. Lycka till med att sluta röka. Kommer ihåg fortfarande hur jag hade det när jag började mitt uppehåll med rökande för 24 år sedan.

 
Hannah

Hannah

10 september 2008 14:45

Hej ! Jag har nominerat din blogg ! Kika in hos mig så får du se !
Kraaaaaam

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 5 juli 2010 20:26

Så då var marsvins SM över för den här gången och nu är det bara och vänta på NM i Eskilstuna. Hade en jättetrevlig helg tillsammans med många gamla och nya vänner.    Jag ställde ut fem marsvin två texeljuniorer, en cuy och två rexar. Av texelju...

Av Annsofie - 1 juli 2010 23:42

Äntligen semester i hela 5 veckor och jag ska bara lata mig. Nästan ingenting är inplanerat och det är så skönt. Det ända som är planerat är SM till helgen i Järbo med underbara marsvinsvänner.   Annars så tuffar allt på som vanligt här hemma. Ko...

Av Annsofie - 1 april 2010 10:01

Hej alla därute.   Vad ska man tro om denna dag en känd lurardag.     I dag är nya dagen för det nya Trafikverket. Vägverket och Banverket gick i graven igår samt att vissa delar av andra transportmyndigheter har slagits ihop till ett trafiks...

Av Annsofie - 14 mars 2010 09:18

Här rullar allt på som vanligt. Vi var på utställningen i Kungsgården i går och vi hade det jättetrevlig och fick uppleva något jättekul för oss. BERGATROLLET  TOG HEM EN BIS3 FÖR JENS OCH EN BIS5 FÖR DARREN MED 90 P C FRÅN BÅDA på sin rex Berga...

Av Annsofie - 6 januari 2010 14:21

Allt är bra här. Har varit till Kista och Husdjursmässan två gånger denna veckan. Första gången var i söndags då jag hade med mig två av cuyarna för att visa och prata om dessa djur. Sedan var jag tillbaka i tisdags när jag ställde ut två av mina eng...

Ovido - Quiz & Flashcards