Tunaby

Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Annorlunda personer

Av Annsofie - 11 september 2008 14:29

Vi har haft en hund på prov en tid för vi ville testa om den fungerade i våran familj. Hunden var ju så dominant att personen kunde inte ha kvar den. Personen har nu kommit hem från sin semesterresa och tar tillbaka hunden och tackar för att vi har varit hundvakt. Snacka om det finns annorlunda personer i vår herres hage. Ni kan ju tänka er vad mina barn sa de som har längtat så efter att få bli med hund. Och sedan när vi hade hittat en hund som passade så bra i våran familj, vänner och bekanta. Inte det minsta dominant när den var här. Det är bara och bita ihop för personen finns ju kvar i "bekantskapskretsen". Men den lär ju få hitta en annan hundvakt i fortsättningen.

 
 
Annie

Annie

11 september 2008 16:38

Så underliga människor är ibland.... Snopet, :-/

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli

12 september 2008 09:54

Man tror inte det är sant, snacka om underliga människor. Hur kan hon göra så mot dina barn? När hon vet vad ni gått igenom!

 
Ingen bild

Annsofie

12 september 2008 22:00

Ja Anneli det undrar jag med hur personen kan göra så just nu. Om den kunde väl ha väntat tills provmånaden var över som vi hade kommit överens om. Så vi hade fått lite distans till det andra vi varit med om. I och för sig hade vi fäst oss mera vid hunden men samtidigt så kanske vi hade insett att det inte var något för oss med hund. Det fick vi inte prova i alla fall. Nu är det ett förtvivlat letande efter en annan hund som kan tänkas passa oss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 5 juli 2010 20:26

Så då var marsvins SM över för den här gången och nu är det bara och vänta på NM i Eskilstuna. Hade en jättetrevlig helg tillsammans med många gamla och nya vänner.    Jag ställde ut fem marsvin två texeljuniorer, en cuy och två rexar. Av texelju...

Av Annsofie - 1 juli 2010 23:42

Äntligen semester i hela 5 veckor och jag ska bara lata mig. Nästan ingenting är inplanerat och det är så skönt. Det ända som är planerat är SM till helgen i Järbo med underbara marsvinsvänner.   Annars så tuffar allt på som vanligt här hemma. Ko...

Av Annsofie - 1 april 2010 10:01

Hej alla därute.   Vad ska man tro om denna dag en känd lurardag.     I dag är nya dagen för det nya Trafikverket. Vägverket och Banverket gick i graven igår samt att vissa delar av andra transportmyndigheter har slagits ihop till ett trafiks...

Av Annsofie - 14 mars 2010 09:18

Här rullar allt på som vanligt. Vi var på utställningen i Kungsgården i går och vi hade det jättetrevlig och fick uppleva något jättekul för oss. BERGATROLLET  TOG HEM EN BIS3 FÖR JENS OCH EN BIS5 FÖR DARREN MED 90 P C FRÅN BÅDA på sin rex Berga...

Av Annsofie - 6 januari 2010 14:21

Allt är bra här. Har varit till Kista och Husdjursmässan två gånger denna veckan. Första gången var i söndags då jag hade med mig två av cuyarna för att visa och prata om dessa djur. Sedan var jag tillbaka i tisdags när jag ställde ut två av mina eng...

Ovido - Quiz & Flashcards