Tunaby

Alla inlägg under november 2008

Av Annsofie - 8 november 2008 13:58

Det har inte hänt speciellt mycket denna veckan. Konstaterar att dygnets timmar är för få skulle behöva ett antal till som det är just nu.


Har just tagit en paus från städningen av marsvinsburar. Det händer inte speciellt mycket bland marsvinen heller.

Av Annsofie - 4 november 2008 22:07

Har börjat jobba igen efter en veckas semester. Och jag förstår  inte att det  är ett mindre kaos när jag kommer tillbaka. En del personer är helt handlingsförlamade bara för att jag inte är på plats. Nu är det massor som ska fixas iordning. Samtidigt är det kul att jag  saknas då fyller jag en stor funktion i alla fall. För attans om jag skulle vara borta och ingen märker av det då är ju frågan vad man har där och göra.


Här hemma knallar det på som vanligt. De nya marsvinen börjar finna sig tillrätta.


Den lilla sonen är hemma från skolan med feber och ont i halsen även ont i öronen så det är bara och hålla tummarna att jag klarar mig.

Av Annsofie - 1 november 2008 22:15

Har varit på marsvinsutställning idag. Det är så roligt och få träffa alla vänner. Det har varit en underbar dag med många skratt. High Hats Zoote lyckades blocka med sig ett cert hem det var jätteskoj. Tunaby Seat blev bästa klippta långhår och har flyttat till ett nytt hem. Lycka till med djuren ni som fick med er nya hem. 

Kram på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards